Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja

Dobro došli na web stranicu www.ljekarne-joukhadar.hr Ovaj dokument (zajedno s ostalim dokumentima koji su ovdje spomenuti) utvrđuje Opće uvjete poslovanja koji reguliraju upotrebu web stranice www.ljekarne-joukhadar.hr i  kupnju proizvoda na njoj. 

Pozivamo Vas da prije pregledavanja i kupnje na našoj stranici pročitate ove opće uvjete i ostale povezane dokumente.

1. Osnovni podaci o prodavatelju

NAZIV:  Ljekarne JOUKHADAR  (dalje: „Prodavatelj“, „Ljekarne JOUKHADAR“)

Upisano pri Trgovačkom sudu u Zagrebu

MBS: 080001033

OIB: 12767193532

SJEDIŠTE: 

Dr. Franje Tuđmana 3 

10431 Sveta Nedjelja

RAČUNI:

IBAN HR7923400091100192983 Privredna banka Zagreb d.d., Zagreb (Grad Zagreb), Radnička cesta 50

IBAN HR3424840081100167335 Raiffeisen Bank Austria d.d., Zagreb (Grad Zagreb), Magazinska cesta 69

IBAN HR9723600001102552131 Zagrebačka banka d.d., Zagreb (Grad Zagreb), Trg bana Josipa Jelačića 10

IBAN HR8924070001100659779  OTP banka d.d., Split (Grad Split), Ulica Domovinskog rata 61

OSOBA OVLAŠTENA ZA ZASTUPANJE

Jasenka Joukhadar, dr. med. dent, ravnateljica 

ADRESA MJESTA S KOJEG SE NUDE MEDICINSKI PROIZVODI:

LJEKARNE JOUKHADAR

Ljekarnička jedinica II

Ozaljska 50

10 000 Zagreb

Kontakt:

01/ 337-4008

01/3633-786

E-mail: [email protected]

Agenciju za lijekove i medicinske proizvode možete kontaktirati:

Telefon: +385 1 4884 100 (centrala)

E-pošta: [email protected]

Poveznica na internetsku stranicu Agencije za lijekove i medicinske proizvode s podacima o pravnim i fizičkim osobama koje nude medicinske proizvode na daljinu:

https://www.halmed.hr/Promet-proizvodnja-i-inspekcija/Baza-dozvola-za-proizvodnju-i-promet/Prodaja-medicinskih-proizvoda-na-daljinu-putem-Interneta/

2. Pojmovi

www.ljekarne-joukhadar.hr: registrirana domena, web stranica i web trgovina u vlasništvu Ljekarni JOUKHADAR

Opći uvjeti: ovi Opći uvjeti poslovanja koji reguliraju upotrebu web www.ljekarne-joukhadar.hr i uređuju kupnju na njoj

Prodavatelj: Ljekarne JOUKHADAR sa sjedištem u Svetoj Nedelji, 10431, Dr. Franje Tuđmana 3,  OIB: 12767193532, MBS: 080001033

Korisnik: svaka osoba koja pristupa web stranici www.ljekarne-joukhadar.hr, pregledava sadržaj stranice, neovisno o tome da li  kupuje na njoj 

Kupac: osoba koja je naručila minimalno jedan proizvod s web stranice www.ljekarne-joukhadar.hr neovisno o tome da li je registrirani ili neregistrirani kupac

Potrošač: svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao izvan svoje poslovne, trgovačke, obrtničke ili profesionalne djelatnosti

Proizvodi: svi proizvodi dostupni na web stranici www.ljekarne-joukhadar.hr

3. Opće odredbe

Svi materijali, uključujući vizualni identitet i sadržaj web stranice www.ljekarne-joukhadar.hr vlasništvo su Ljekarni JOUKHADAR ili se koriste uz izričito odobrenje nositelja autorskih prava te nositelja prava industrijskog vlasništva.

Zabranjeno je skidati, umnožavati, objavljivati, mijenjati, prodavati, prenositi, prikazivati, prerađivati, brisati, prenositi na druge web stranice ili medije ovdje navedeni sadržaj u bilo kakve komercijalne svrhe, ili na bilo koji drugi način iskorištavati sadržaj ili vizualni identitet web stranice www.ljekarne-joukhadar.hr, osim uz prethodno pisano odobrenje Ljekarni JOUKHADAR.

Informacije i tekstovi na web stranici www.ljekarne-joukhadar.hr ne služe postavljanju dijagnoze, niti su zamjena za liječnički pregled ili ljekarničke konzultacije. Ljekarne JOUKHADAR ne odgovaraju za bilo kakvu materijalnu, nematerijalnu, izravnu ili neizravnu štetu nastalu tumačenjem informacija s navedene stranice, odabirom preparata prilikom kupnje ili njihovim korištenjem. Ako niste sigurni oko izbora preparata, načina korištenja ili svrhe korištenja posavjetujte se sa liječnikom ili ljekarnikom.

Ovim Općim uvjetima regulira se odnos između Korisnika i Ljekarni JOUKHADAR u odnosu na uvjete i način korištenja web stranice www.ljekarne-joukhadar.hr, uključujući ali ne ograničeno na naručivanje proizvoda, cijene i opis proizvoda, kvalitetu proizvoda, plaćanja i isporuke, dostave, reklamacije i povrate proizvoda.

Na sva pitanja koja nisu uređena ovim Općim uvjetima primjenjuje se zakonodavstvo Republike Hrvatske. Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem web stranice www.ljekarne-joukhadar.hr,  predstavlja sklapanje ugovora na daljinu te je regulirano u skladu s važećim propisima. Ovim Općim uvjetima Ljekarne JOUKHADAR kao prodavatelj ispunjavaju svoju obvezu, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, po pitanju upoznavanja Korisnika s pravima i obvezama vezanima za sklapanje ugovora na daljinu.

U slučajevima kada je Kupac pravna osoba adekvatno se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima.

Ovi Opći uvjeti zajedno s ostalim podacima objavljenim na web stranici  www.ljekarne-joukhadar.hr predstavljaju predugovornu obavijest, sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Službeni jezik web stranice www.ljekarne-joukhadar.hr je hrvatski jezik te se na sve sklopljene ugovore o kupoprodaji primjenjuje hrvatsko pravo.

4. Registracija

Kako bi obavili kupnju na web stranici  www.ljekarne-joukhadar.hr registracija nije obavezna.

Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi osobne podatke potrebne za izvršenje narudžbe i dostavu proizvoda preporuča se registracija. Dovoljno je jednokratno unijeti ime, prezime, važeću e-mail adresu te proizvoljnu lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Adresu dostave možete upisati prilikom registracije ili naknadno. Preporučljivo je korištenje kombinacije znakova, odnosno velikih i malih slova. Nakon unosa ovih podataka, registraciju dovršavate klikom na polje “Kreirajte račun”. Vaš korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupate mu upisivanjem e-maila i lozinke na stranici  pod “Prijavite se”.

Za svaku sljedeću kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom. Ako ste zaboravili lozinku, na istoj stranici odaberite “Zaboravili ste lozinku?”, zatim ćete unijeti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali i na koju će vam sustav automatski poslati link za resetiranje lozinke. Lozinku možete kasnije sami promijeniti u postavkama računa.

U svakom trenutku možete obrisati svoj korisnički račun odabirom opcije „Obriši moj račun“ koji je ponuđen kao opcija kada uđete u Vaš korisnički račun.

5. Naručivanje

Proizvodi se naručuju preko elektroničkog obrasca. 

Web shop je uvijek otvoren za naručivanje i ne postoji radno vrijeme za narudžbe. 

Narudžbe se obrađuju radnim danom od 07:30 h do 19:00 h.

Proizvode dodajete u košaricu putem gumba „DODAJTE U KOŠARICU“- u košarici za kupnju su prikazani proizvodi koje ste tijekom pregleda stranice dodavali u košaricu. 

  • Ako želite maknuti neke proizvode iz košarice, kliknite na ikonicu košarice i na „x“ koji se nalazi pored prikazanog proizvoda kojeg želite maknuti iz košarice.
  • Ako želite završiti narudžbu, kliknite na gumb „Idi na blagajnu“, nakon čega će Vam se otvoriti formular za unos podataka za dostavu ili pregled registriranih podataka za dostavu, kao i:
  • - prikaz proizvoda koji su dodani u košaricu (Sažetak narudžbe)
  • - opcije dostave, nakon čega je potrebno kliknuti na gumb „Nastavi na podatke za plaćanje“ ukoliko nastavljate s kupnjom.
  • Nakon što ste odabrali opciju/način plaćanja, narudžbu završavate klikom na gumb „Pošaljite narudžbu

Ako je narudžba uspješno zaprimljena, kupcu će se na internetskoj stranici ispisati tekst „Hvala na Vašoj narudžbi“. Uz to se kupac obavještava da će na adresu elektronske pošte koju je unio u obrazac primiti poruku s detaljima narudžbe.

Narudžba predstavlja ponudu za kupnju. Prodavatelj ima pravo prihvatiti ili odbiti narudžbu. 

Prihvat narudžbe će se potvrditi slanjem kupcu poruke „Vaša narudžba je potvrđena!“ i time je sklopljen ugovor o kupoprodaji.

Prodavatelj će prihvatiti sve narudžbe osim onih koje nije u mogućnosti izvršiti zbog toga što naručenog proizvoda nema na stanju zbog zastoja u proizvodnji, defekture, povlačenja, više sile i sl. Prodavatelj će pisanim putem obavijestiti Kupca o nemogućnosti prihvaćanja narudžbe koji u tom slučaju može otkazati narudžbu u cijelosti ili djelomično, ili prihvatiti novi rok isporuke, ukoliko je ponuđen. Odluči li Kupac otkazati narudžbu, a naplata je već izvršena, Prodavatelj će Kupcu vratiti uplaćen novac u što kraćem roku na isti način na koji je izvršeno plaćanje.

6.Dostava

Dostavu vršimo na sljedeće načine:

1. putem dostavljačke službe DPD za Republiku Hrvatsku

Proizvodi se u najvećem broju slučajeva šalju na isporuku isti ili sljedeći radni dan od zaprimanja uplate (virman, kartično), ako uplatu zaprimimo do 12 sati.

Ukoliko ste odabrali platiti proizvode prilikom preuzimanja (pouzećem), proizvodi se u najvećem broju slučaja šalju na isporuku isti ili sljedeći radni dan od dana zaprimanja narudžbe, pod uvjetom da je narudžba napravljena do 12 sati.

Dostava za sve narudžbe iznad 50 € je besplatna za područje cijele Hrvatske.

Dostava za narudžbe ispod 50 € naplaćuje se 3.31 €.

Dostava za narudžbe ispod 50 € za koje je izabran način plaćanja „Pouzećem - gotovinom (po primitku pošiljke) dostavljaču“ naplaćuje se 3.81 €.

Očekivani rok dostave narudžbi je 2 do 5 radnih dana, a kod dostave na otoke očekivani rok je 3 do 5 radnih dana.

2. putem brze gradske dostave Locodels za područje Grada Zagreba.

Brza gradska dostava isporučuje naručene proizvode isti dan uz nadoknadu od 9.5 € bez obzira na iznos košarice. Roba se može dostaviti najkasnije do 19h radnim danom odnosno 15h subotom. Brza gradska dostava vrijedi isključivo za grad Zagreb i nije dostupna za ostale lokacije u Republici Hrvatskoj.

Proizvodi se šalju iz naše Ljekarničke jedinice II, Ozaljska 50, Zagreb.

Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi Kupac, već do ulaza u zgradu.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna  vanjska vidljiva oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je paket dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U slučaju oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke Kupac ili druga osoba koja zaprimi proizvod u ime Kupca mora podnijeti prigovor odmah pri dostavi pošiljke dostavljaču popunjavanjem obrasca Zapisnik o šteti koji posjeduje sam dostavljač.

Proizvodi su osigurani od gubitka i oštećenja u dostavi. Ukoliko Kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Ljekarne JOUKHADAR zadržavaju pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod, Kupac dobiva sve isprave koje prate proizvod (račun, jamstveni list ako postoji za taj proizvod) te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja.

Dostava se naplaćuje prema cjeniku dogovorenom s dostavnom službom. Troškovi dostave naplaćeni  su posebno i vidljivi su na računu.

7. Cijena

Cijene proizvoda su maloprodajne s uključenim PDV-om sukladno zakonskim propisima. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede u trenutku narudžbe i/ili plaćanja. Izražene cijene proizvoda podložne su promjenama i svaka promjena bit će pravovremeno evidentirana unutar webshopa. Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti. Troškovi dostave nisu uračunati u cijenu proizvoda.

8. Načini plaćanja

I. Plaćanje karticama

a) Obročno (na rate bez kamata)- minimalan iznos jedne rate je 26,54 €

  • Visa Premium  - do 6 rata bez kamata (PBZ ) 
  • Diners i Discover - do 6 rata bez kamata (Erste) 
  • Mastercard - do 6 rata bez kamata (ZABA, Erste) 
  • Visa - do 6 rata bez kamata (PBZ, ZABA, Erste) 
  • Maestro - do 6 rata bez kamata (PBZ, Erste) 

b) Jednokratno

  • Debitnom karticom tekućeg računa  - Maestro, Mastercard, Visa 
  • Kreditnim karticama:  Mastercard, Visa,  V PAY, Diners, Discover

II. Općom uplatnicom ili Internet bankarstvom 

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju email adresu ćete dobiti ponudu sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Rok za plaćanje narudžbe po ponudi je 3 dana te se nakon isteka tog roka narudžba briše. Uplatu možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte, Fine ili sl.

Uplate zaprimamo na žiro račun otvoren u Raiffeisen banci:

IBAN: HR3424840081100167335

Prilikom uplate obvezno je kao poziv na broj navesti  (Model - poziv na broj) broj narudžbe kako bi Vašu uplatu mogli povezati s Vašom narudžbom. 

III. Pouzećem - gotovinom (po primitku pošiljke) dostavljaču

9. Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite Monri Payment – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. 

Sigurnost online plaćanja:

  • Mastercard® Identity Check™
  • Verified by Visa
  • Diners - sigurna on-line kupnja
  • Monry Payments - Payment Service Provider (PSP)

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana korištenjem posljednje verzije TLS enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka.  SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno.

WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže(VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa. Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i Mastercard pravilima. Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

10. Akcijska prodaja i kuponi

Unutar web shopa bit  će organizirane akcijske prodaje za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja.

Popust koji se ostvaruje na temelju kupona obračunava se u košarici uz upis promo koda na kraju kupnje. Promo kodovi mogu biti jednokratni ili višekratni, jedinstveni ili pojedinačni. Kuponi se mogu odnositi na cjelokupan asortiman web shopa ili na dio asortimana. Popust koji se ostvaruje putem kupona ne zbraja se s ostalim popustima u web shopu, već se uvijek primjenjuje veći popust. Popusti koji se mogu ostvariti putem kupona i akcijske prodaje međusobno se ne zbrajaju već se u takvim slučajevima primjenjuje najveći popust.

11. Raskid ugovora

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Ugovor sklopljen putem web stranice Ljekarne JOUKHADAR Potrošač može raskinuti u roku od 14 dana od dana kada je zaprimio proizvode, bez navođenja razloga. Da Potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Prodavatelja o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona i/ili adresu elektroničke pošte, broj narudžbe, a može koristiti i OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA.

U slučaju zaprimanja obrasca za jednostrani raskid ugovora elektroničkim putem, Prodavatelj će bez odgađanja obavijestiti potrošača o primitku obrasca.

Potrošač može poslati Obrazac našoj Službi za korisnike na [email protected] ili na adresu Ljekarne JOUKHADAR, Dr. Franje Tuđmana 3, 10431 Sveta Nedjelja.

Obrazac možete poslati našoj Službi za korisnike na  [email protected] ili na adresu Ljekarne Joukhadar, Dr. Franje Tuđmana 3, 10431 Sveta Nedjelja.

U slučaju raskida Ugovora:

-    Potrošač je obvezan vratiti Prodavatelju sve proizvode koje je primio.

-    Prodavatelj će vratiti Potrošaču cjelokupan iznos koji je Potrošač platio na temelju Ugovora najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka povrata dostavljenih proizvoda. Povrat novaca bit će izvršen na isti način na koji izvršena uplata.

U slučaju da je Potrošač narudžbu platio pouzećem, Prodavatelj će Potrošaču cjelokupan iznos uplatiti na broj računa koji Potrošač navede u svojoj Izjavi ili Obrascu za jednostrani raskid ugovora.

Potrošač nema pravo na raskid ugovora ako je riječ o prodaji proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju, tj. ako:

•    je predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe

•    je predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave

Za proizvode koji su korišteni u mjeri većoj nego što je to potrebno za utvrđivanje naravi, karakteristika i funkcioniranja proizvoda Potrošač ne gubi pravo na raskid ugovora, ali može odgovarati za eventualno umanjenje vrijednosti proizvoda nastalo korištenjem proizvoda. Radi utvrđivanja naravi, karakteristika i funkcioniranja proizvoda Potrošač bi trebao proizvodom rukovati i pregledati ga na isti način na koji mu se to dozvoljava u ljekarni. Shodno tome, tijekom roka u kojem može raskinuti ugovor Potrošač bi proizvodom trebao rukovati i pregledati ga s dužnom pažnjom.

Potrošač može proizvode predati ili poslati na adresu: Ljekarne Joukhadar, Ljekarnička jedinica II, Ozaljska 50, 10 000 Zagreb, bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. U slučaju raskida ugovora, Potrošač je dužan o svom trošku vratiti proizvod/e Prodavatelju.

12. Reklamacije i materijalni nedostaci

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda, sukladno primjenjivim propisima.

Kupac treba obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca (od predaje proizvoda). Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Pretpostavlja se da je nedostatak koji se pojavio u roku od godine od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka. 

· Ako imate reklamaciju vezano za dostavljeni proizvod, molimo Vas da se javite pisanim putem na e-adresu [email protected]

*Kupac je dužan dokazati da je proizvod kupljen kod prodavatelja. Najlakše je to dokazati pomoću računa.

· U slučaju utvrđenih nedostataka obvezujemo se da ćemo postupiti sukladno propisima te ćemo Vam, na Vaš zahtjev, omogućiti zamjenu proizvoda u razumnom roku sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

Općenito, kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku, ovlašten je:

1) zahtijevati od prodavatelja uklanjanje nedostatka proizvoda (popravak),

2) zahtijevati od prodavatelja predaju druge stvari bez nedostatka (zamjenu),

3) zahtijevati razmjerno sniženje cijene,

4) izjaviti da raskida ugovor.

U svakom od tih slučajeva kupac ima pravo i na popravljanje štete prema općim pravilima o odgovornosti za štetu.

Prilikom ostvarivanja prava na uklanjanje nedostatka kupac ima pravo izbora između popravka i zamjene stvari, osim ako bi odabrani način uklanjanja nedostatka bio nemoguć ili ako bi njime u odnosu na drugi način uklanjanja nedostatka prodavatelju nastali nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.

Prodavatelj je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.

· Kupac ima pravo na sniženje cijene ili na raskid ugovora tek ako prodavatelj nije uklonio nedostatak, ili je to odbio učiniti ili nije uklonio nedostatak sukladno propisima, ako nedostatak postoji unatoč pokušaju prodavatelja da ga ukloni odnosno ako je prodavatelj izjavio da neće ukloniti nedostatak ili iz okolnosti očito proizlazi da neće ukloniti nedostatak u razumnom roku ili bez znatnih neugodnosti za kupca te ako je nedostatak tako ozbiljan da opravdava trenutačno sniženje cijene ili raskid ugovora. 

Dakle, kupac može raskinuti ugovor, ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora (popravak/zamjenu).

Također, kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku.

Ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete. Teret dokaza da je nedostatak neznatan je na prodavatelju.

Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.

Materijalni nedostatak postoji:

1.  ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,

2. ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna Kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,

3. ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili

4. ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji.

5. ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,

6.  ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je Prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora,

7. ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,

8. ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,

9. ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili

10. ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.

Kada je kupac pravna osoba, a ne potrošač, na njega se odnose posebna pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima.

13. Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Sve  prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača možete poslati poštom ili predati osobno na Ljekarne Joukhadar, Dr. Franje Tuđmana 3, 10 431 Sveta Nedjelja ili na

[email protected]

Odgovor na prigovor potrošača Ljekarne Joukhadar zakonski moraju dati u Pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. 

14. Rješavanje potrošačkih sporova

Prodavatelj i kupac će svaki spor pokušati riješiti mirnim putem i dogovorno.

Isto tako, spor se može riješiti alternativnim putem. U Europskoj Uniji postoji mogućnost rješavanja sporova vezanih uz online kupnju u svega nekoliko klikova na web stranicama. Europska komisija je za takvo rješavanje sporova osmislila platformu koja je dostupna svim građanima Europske unije.

Internetska platforma za online alternativno rješavanje sporova dostupna vam je na

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR.

Kako funkcionira internetsko rješavanje sporova preko platforme, možete saznati na: 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks

Ako ugovorne strane ne riješe spor mirnim putem, odnosno pomoću platforme za alternativno (izvansudsko) rješavanje domaćih i prekograničnih sporova, spor će se rješavati pred nadležnim sudom u Republici Hrvatskoj. 

15. Korištenje web stranica

Korisnici su se prilikom korištenja web stranica Prodavatelja dužni suzdržavati od nanošenja štete trećim osobama te su dužni poduzeti radnje kako bi se eventualna šteta umanjila.

Prodavatelj ni na koji način nije odgovoran za štetu koju Korisnik može pretrpjeti korištenjem web stranice Prodavatelja, osim ako je ta odgovornost regulirana prisilnim propisima Republike Hrvatske.

Korisnici sami snose troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup web stranici.

Prodavatelj ulaže konstantne napore kako bi omogućio optimalan rad i kvalitetu web stranice, ali ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili privremeno nedostupno.

Prije nego što postupite sukladno bilo kojoj informaciji sadržanoj na web stranicama Prodavatelja, slažete se da ćete konzultirati svog pružatelja zdravstvenih usluga kako bi utvrdio jesu li informacije na koje se oslanjate prikladne za Vaša zdravstvena stanja. Prodavatelj putem web stranica ne nudi medicinske savjete niti usluge.

Korištenjem usluge web stranice www.ljekarne-joukhadar.hr,  i svih pridruženih stranica i usluga na web stranicama Prodavatelja, smatra se da ste svakom trenutku upoznati s Općim uvjetima i Pravilima privatnosti  te da ih u cijelosti razumijete i prihvaćate. Ako niste suglasni s Općim uvjetima i Pravilima privatnosti molimo Vas da ne koristite web stranice Prodavatelja u svrhu kupnje proizvoda ili pribavljanja informacija o proizvodima.

16. Korištenje proizvoda

Kupljeni proizvodi koriste se na vlastitu odgovornost i isti se ne mogu smatrati zamjenom za liječničku ili nutricionističku terapiju. Kupci su dužni medicinske proizvode upotrebljavati u skladu s njihovom namjenom i sukladno uputama (kako je primjenjivo).

Prodavatelj na web stranicama navodi informacije o proizvodima te kontinuirano poduzima razumne mjere i ulaže napor da osigura točnost i ažurnost svih podataka, međutim, prije uporabe, odnosno konzumacije uvijek pročitajte obavijest na proizvodu odnosno upute za uporabu i obavijest o sastavu proizvoda.

17. Završne odredbe

Propust od strane Prodavatelja da koristi prava ili odredbe ovih Općih uvjeta i zahtjeva, neće predstavljati odricanje od istih. 

Ovi Opći uvjeti će se tumačiti sukladno hrvatskim propisima. 

Ništetnost pojedine odredbe ovih Općih uvjeta ne povlači za sobom ništetnost cijelih Općih uvjeta. Ako bi neka od odredbi bila ili postala pravno nevaljana ili bi se inače u ovim Općim uvjetima pokazala neka pravna praznina, time se ne dira u valjanost ostalih odredbi te u postojanje i valjanost čitavih Općih uvjeta. U tom slučaju će se Opći uvjeti izmijeniti ili dopuniti odgovarajućom odredbom koja je najbliža onome što se željelo postići, odnosno onome što bi po gospodarskom smislu i svrsi ovih Općih uvjeta bilo svrsishodno.

Prodavatelj zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave izmijeniti, dopuniti ove Opće uvjete prodaje.

 

  • Plaćanje pouzećem

  • Besplatna dostava preko 50€

  • Akcije i popusti